About Mono!
Friends
 
Reviews/Useful For Guitarists
Archive

  Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

 

 

Tuesday, January 22, 2008
 
خب فستیوال Namm 08 هم برگزار شد و به اتمام رسید. توی این پست چند تا خبر از این کمپانی رو با هم بررسی میکنیم...

کمپانی Dean که با گیتاریستهایی مثل Dave Mustaine و Michael Angelo Batio و Rusty Cooley کار میکنه امسال یه گیتاریست معروف دیگه رو هم به جمع خودش آورده و اون هم کسی نیست جز Vinnie Moore و Signature جدیدش:


کمپانی Mesa/Boogie هم که Favorite brand امپلی فایر برای منه امسال محصول جدیدی برای گیتار معرفی نکرده و همون سریهای پارسال رو تولید کرده. فقط یه امپ جدید برای Bass و یه Combo Amp از خانواده تازه وارد Express به محصولاتش اضافه شده. تا اونجا که من دیدم چیزی مثل پارسال که سری F حذف شد کم نشده.


اینهم اولین گیتار 24 فرت Suhr که احتمال خیلی زیاد با اندکی تغییر تبدیل خواهدشد به Signature گیتاریست انگلیسی، Guthrie Govan


همونطور که توی پست قبل گفتم کمپانی ESP هم به Ibanez پیوست و تولید انبوه گیتارهای 8 سیم رو اجرا کرد. اولین سری این گیتارها بر خلاف Ibanez که یه RG استاندارد با اسم 2228 هستش رو برای Carpenter گیتاریست گروه Deftones ساخته.


ٍErnie Ball Music Man هم سری جدید گیتارهای John Petrucci رو مثل پارسال در دست ساخت داره به همراه 2 رنگ جدید (سبز و بنفش) و همینطور Baritoneهای ایشون که البته به صورت Limited تولید میشن. یکیشون رو میتونید دست جناب Ronald Thal معروف به Bumblefoot که الان مدتی هم هست برای GnR میزنه ببینین


این هم Special Edition کمپانی برای سال 2008 :


و در نهایت Ibanez با یه خونه تکونی به میدون اومده. دوستانی که کاتالوگ رو از پست قبلی دانلود کردن مطمئنا دیدن. گیتارهای جدید سری S با 24 فرت. Edge Zero Bridge جدید و همینطور یه سری رنگ بندی جدید به اضافه Signatureهای جدید برای گیتاریستهای گروه DragonForce



اینم مدل بیستمین سال تولد گیتار جناب جو ستریانی



این هم Ibanez Spiderman!! ناقابل 4500$

نظری دارید چرا این Cabinetها شبیه حرف X هستن؟!!



و برای حسن ختام، مدلهای جدید Dunlop!!! ((: البته از اون مدلها نه. از این مدلها!!


تا بعد...

Labels:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Wednesday, January 16, 2008
 
خب تا چند روز دیگه Namm 08 که فستیوال معرفی محصولات جدید و قدیم دنیای موسیقیه شروع میشه و از الان خیلی از کمپانی ها محصولات جدیدشون رو دارن رو میکنن. پارسال یکی دو تا پست در مورد Namm 07 زدم ایشالا امسال هم اگه عمری بود بعد از برگذاری و کسب اطلاعات دقیق در این مورد خواهم نوشت. ولی فعلا یه ذکر خیری بکنیم از چیزهایی که تا الان معرفی شدن:

کمپانی ESP هم مثل رقیب بزرگ هموطنش Ibanez امثال به تولید گیتارهای 8 سیم رو آورده و اولین مدل رو برای گیتاریست گروه Deftones تولید میکنه. به این ترتیب ESP دومین کمپانی بزرگه که ساخت گیتارهای 8 سیم رو در تولید انبوه داره انجام میده.

همچنین یه گیتاریست خیلی معروف هم به line up این کمپانی اضافه شده که از امسال شاهد گیتارهای signatureش خواهیم بود و اونم کسی نیست جز Ritchie Sambora گیتاریست گروه Bon Jovi. اطلاعات بیشتر در این مورد رو توی صفحه اصلی سایت ESp در وب سایت Myspace.com میتونید ببینید به همراه چند عکس از این گیتارها. من که از قیافه گیتار Sambora خوشم نیومد همون فندرهاش رو ترجیح میدادم ولی خوب قضیه علفه و بزی...!!((:

کمپانی Ibanez هم امسال یه کار نسبتا جدید کرده و اون هم عرضه گیتارهای سری S با 24 فرت و از سمت دیگه عرضه گیتارهای RG با Bridgeهای ZR که تا به حال مختص گیتارهای سری S بود کرده. همچنین گیتاریستهای گروه Dragon Forceهم مدلهای Signature خودشون رو از امسال به صورت عمومی عرضه میکنن. اگه دلتون خواست میتونید کاتالوگ کامل Ibanez 2008 رو از این لینک دریافت کنید.

جناب مستطاب Kirk Hammett هم بعد از سالها استفاده از امپلی فایرهای Mesa و Marshall و این اواخر Diezel یه امپ Signature داده!! حالا با کدوم کمپانی؟... Randall! علتش هم از طرف ایشون اینطور مطرح شده که "من اولین امپی که داشتم Randall بوده" به هرحال اینم یه جورشه. ایشالا خدا بزنه پس کله اش توی آلبوم جدیدشون 4 تا ریف و سولوی خوب بزنه ما هم خوشحال شیم انقدر به این بنده خدا گیر ندیم ((: درمورد امپ این اقا هم باید گفت که یه امپ 3 channel به حساب میاد که یه Clean داره و دو تا Distortion channel. به اضافه کابینت Signature که دو تا اسپیکر GT12-75 و دو تا V30 به صورت ضربدری توش وصل شدن. برای اطلاعات بیشتر برین اینجا!

آخرین موضوع هم یه موضوع کمیک. جناب Dave Mustaine یه مصاحبه داشته با مجله Guitar World که کلی Bandmateهای قدیمیش رو مورد نوازش قرار داده، از جمله گفته من بدون وجود خیلی از اونها میتونستم بهتر کار کنم و در جواب به این سوال که خیلیها مارتی فریدمن رو عامل رشد مگادث میدونن گفته موزیک Rust in peace رو من قبل از اومدن مارتی نوشته بودم! حالا اون حس سولوهای مارتی رو چطوری آقای ماستین نوشته خودش موضوعیه!! ((: خلاصه بعد از قضیه قهوه Signature ایشون چشممون به جمال شاهکار جدیدشون روشن شد.
کل این مصاحبه رو میتونید اینجا ببینید. البته یه خورده اینترنت سریع میخواد.

سوالات دوستان هم چون کم بود تا جایی که بلد بودم توی کامنت دونی پست قبلی جواب دادم.

در پایان. امروز دقیقا 4 سال و دو روز از شروع این بلاگ و تحویل خضعبلات به شما داره میگذره. نمیدونم تا کی ادامه داره ولی فعلا که هستیم!! پس تولدم هم مبارک!!

Labels: , ,

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Wednesday, January 02, 2008
 
نمیدونم چرا ولی از آدمهایی که عکس همسر یا پارتنر یا مخصوصا بچشون رو میذارن به عنوان wallpaper ویندوز حالم به هم میخوره!! این رفیقمون یه زمانی گفته بود "زنگ موبایلتون نشانه شخصیتتونه" من بهش اضافه میکنم "استایل دسکتاپ و فولدرهای کامپیوتر و سیستم عاملتون هم همینطور!"
شما چی فکر میکنین؟...

راستی. به عنوان اولین پست سال جدید میلادی امیدوارم امسال سالی باشه که توش کمتر شاهد جنگ و قحطی و گرسنگی و مریضی و گرمایش زمین و انقراض حیوانات و فرافکنی یه مشت سیاستمدار مشنگ باشیم. حالا مبارکیش تو سرمون بخوره

Labels:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin