About Mono!
Friends
 
Reviews/Useful For Guitarists
Archive

  Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

 

 

Monday, June 14, 2004
 
تو این مدتی که ما آپدیت نشده بودیم اتفاقات زیادی افتاده . جام ملتهای اروپا شروع شده که البته تا اینجاش چنگی به دل نزده. حالا شاید شبهای بعدی بهتر باشه . یه بابایی هم توی این persianblog پیدا شده که گیر داده به بعضی از دوستان و آشنایان ولی فکر کنم دهن خودش بدتر سرویس شده ((: به نظر من یه سر بهش بزنید ضرر نداره لااقل میخندین...

اما موضوعهای درست و حسابی تر ، فعلا جالبترین خبر اینه که Megadeth دوباره زنده شده و در عین حال که مشغول Re-master کردن آلبومهای قدیمی و Release دوباره اونها با کیفیت مناسبتره کار بر روی یک آلبوم جدید رو هم تقریبا تموم کرده که ظاهرا در حال گذراندن مراحل پایانیشه و تا یه مدت دیگه عرضه میشه . در مورد این آلبوم توی Forum سایت رسمی گروه میتونید اطلاعات و Review هایی رو به دست بیارید من فقط به طور خلاصه به این موضوع اشاره میکنم که عنوان انتخابی برای آلبوم The System Has Failed هستش که آدم رو یاد لیریکس Return To Hanger هم میتونه بندازه !! در ضمن Tracklist این آلبوم هم به شرح زیر اعلام شده :

Blackmail to Universe
Scorpion
Tears in Vial
Of Mice and Man
Die Dead Enough
Kick The Chair

حالا نمیدونم کل آلبوم شامل همین ترکها میشه یا اینها مورد بررسی وب مستر سایت مگادث قرار گرفته . به هرصورت تعریف و تمجید خیلی زیادی توی Review ها انجام شده که بنا به مثل "هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه" زیاد نمیشه بهش اعتماد کرد به خصوص بعد از تجربه خوندن Review های آلبوم St-anger که مثلا ریتمهای Frantic رو درحد کارهای Slayer قرار داده بود!!!((: قضیه این of mice and man هم معلوم نیست چیه من رو یاد of wolf and man متالیکا میندازه!

یه خبر جالب و نسبتا قدیمی دیگه اینکه گروه متالیکا توی کنسرت فستیوال Download در donington castle انگلستان درامرشون Lars Ulrich رو به خاطر مصدومیت!!! همراه نداشتن و در نتیجه دو تا خدای درامز به نامهای Dave Lombardo از slayer و همینطور جورجیسون درامر Slipknot و همینطور Drums-tech لارس زدن اهنگها رو به عهده گرفتن. باحالی قضیه اینه که این جماعت اینقدر با هم رفیقن و به همین راحتی با هم کار میکنن بعد طرفداراشون اینجا دارن میزنن تو سر و کله همدیگه!! بیخیال شین بابا ((:

اما خبر بعدی هم اینکه حضرت John Petrucci بالاخره سرش خلوت شد و در فاصله ای که از پایان تور اروپایی گروه دریم تیاتر تا تور بعدی امریکا که با گروه Yes اجرا میشه داشته کارهای پایانی اولین آلبوم سولوی خودش با عنوان Suspended Animation رو انجام داده و این آلبوم در ماه June مراحل میکس و مسترینگ رو طی خواهد کرد و ایشالا به زودی برای داونلود ملت شهید پرور راک/متال دوست روی اینترنت پیدا میشه (دستمون به اریجینالش که نمیرسه که!) با توجه به اینکه این آلبوم مدتها طول کشیده تا تهیه بشه و طی سالهای اخیر هم فرم موسیقیایی جان پتروچی هی تغییر کرده این آلبوم باید چیز جالب و عجیب و غریبی از آب دراومده باشه.البته مدتی پیش هم Petrucci به همراه Rudess یه سی دی لایو رو عرضه کردن با عنوان An Evening with John Petrucci and Jordan Rudess که شامل یه اجرای زنده و بداهه نوازی این دو نفر بوده که طبق اون چیزی که خودشون گفتن تمام آهنگهای این آلبوم Live رو در طی تور سال 2000 دریم تیاتر نوشته بودن . در مورد Composing این آهنگها فقط به یه مورد اشاره میکنم که تم اصلی یکی از آهنگها رو جوردن رادس در فرودگاه و موقع سفر به شهر بعدی برنامه تورهاشون و توی سالن ترانزیت به ذهنش اومده و واسه جان پتروچی با دهن زمزمه کرده !!((:

سایت Guitar.com هم یه مصاحبه جالب با Guitar-Tech جان پتروچی انجام داده که بعضی از سوالها و جوابهاش خیلی جالب بوده که اینجا میتونید بخونیدش . این بابا که اسمش Mark Snyder هست خودش گیتاریسته و سالها برای کمپانی Mesa/boogie (یکی از غولترین کمپانیهای ساخت Amp ) فعالیت داشته و بیش از 10 ساله که به عنوان Guitar Tech جان پتروچی کار میکنه...

تا بعد...
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin