About Mono!
Friends
 
Reviews/Useful For Guitarists
Archive

  Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

 

 

Thursday, December 09, 2004
 
Rest in peace ... Dimebag Darrell




واقعا که عجب دور و زمونه و دنیای شیر تو شیری شده ! آقا طی چند ساعت گذشته درکمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که یکی از گیتاریستهای کت و کلفت سبک متال رو از دست دادیم . Dimebag گیتاریست سابق Pantera و موسس گروه جدید Damageplan به همراه گروهش در ایالت Ohio مشغول اجرای کنسرتی از تور گروهشون بودن که یه بابایی از بین تماشاچیها میره رو Stage و 4 تا تیر اول از همه رو Dimebag خالی میکنه و به بقیه اعضای گروه هم تیراندازی میکنه . اولین خبرها صحبت از مرگ برادر dime یعنی vinnie paul هم میکرد ولی ظاهرا توی بیمارستان اون رو نجات دادن ولی به نظر میاد این حادثه غیر از dime یه قربانی دیگه هم داشته که فکر کنم از اعضای گروه بوده که هنوز رو نکردن کی بوده (علتش چیه عجیبه ؟ ) یارو قاتله هم بعد از اینکه کلی تیر اینور و اونور خالی میکنه توسط پلیس کشته میشه ! What the hell واقعا !! ؟!

به هرحال از شنیدن این خبر خیلی حالم گرفته شد . با اینکه خیلی آدم Pantera بازی نبوده و نیستم ولی کسی نمیتونه منکر استایل خاص نوازندگی Dime و به خصوص Riff های اون بشه . همچنین Tone صدایی که از امپلیفایرهای Solid State مارک Randall میگرفت در نوع خودش شنیدنی بود ... یه نگاه به ریفهای دو آلبوم شاهکار Cowboys from hell و Vulgar display of power کافیه تا آدم بفهمه که چه اعجوبه ای رو از دست داده ( هرچند که حالا ریفهای شبیه دیگران هم داشت مثلا ریف new level که شدیدا آدم رو یاد Seasons in the abyss مینداخت ولی who gives a shit ؟ چیزی که طبیعیه ایده گرفتن از این و اونه ...)

فکر کنم با این وضع تا یه مدت هرکسی جرات نکنه بره روی استیج !! توی این سالها آدمهای کلفت زیادی به طرق متفاوت مردن ولی این یکی واقعا عجیب بود ! روی استیج اون هم تقریبا اول کنسرت ... اون هم روزی که همزمان بود با سالگرد مرگ جان لنون معروف...واقعا که خدا آخر و عاقبت همه رو به خیر کنه ...

راستی این هم چند تا منبع خبری در این مورد :
اینجا
و اینجا

تا بعد...
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin