About Mono!
Friends
 
Reviews/Useful For Guitarists
Archive

  Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

 

 

Thursday, July 27, 2006
 
دیو ماستین گیتاریست گروه Megadeth عنوان آلبوم جدید گروه رو در سایت رسمیشون اعلام کرد. این آلبوم United Abominations نام داره و شامل 12 ترک خواهد بود که ترک 12 مخصوص ژاپنی های همیشه در صحنه است !! United Abominations، Washington Is Next و Gears Of War اسم سه تا از آهنگهاست که تا این لحظه اعلام شده.

همینطور تور gigantour امسال هم به زودی در جهان آغاز میشه . اگه یادتون باشه سال گذشته که این تور انجام شد (و دی وی دی اجراش هم تا یکی دو ماه دیگه عرضه خواهد شد) گروههایی مثل Symphony X , Nevermore , Dream Theater در کنار Megadeth حضور داشتن. امسال هم گروههایی مثل Lamb of God, Overkill, Arch Enemy و یه گروه دوست داشتنی (برای من) به اسم Opeth همراه های Megadeth هستن. برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی تور به آدرس http://www.gigantour.com مراجعه کنید.

آلبوم جدید مارتی رو هم گوش کردم. البته فقط یکی دو بار واسه همین فعلادر موردش نظری نمیدم.
تا بعد...
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Wednesday, July 12, 2006
 



Today's my guitar hero's birthday. happy birthday john petrucci. keep on rocking in the free world!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
 
سید برت اولین خواننده / گیتاریست گروه پینک فلوید که تا سال ۱۹۶۸ در این گروه فعالیت داشت و دو آلبوم سولو هم عرضه کرده بود در ۶۰ سالگی بر اثر عارضه سرطان درگذشت. اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع رو میتونید اینجا بخونید. به شخصه علاقه ای به سید برت نداشتم و ندارم و معتقدم موسیقی پینک بعد از عبور از سید برته که به بلوغ میرسه. شاید تنها چیزی که از سید برت خوشم میاد اینه که باعث شد آلبومهایی مثل The Wall که ترکیبی از زندگی واترز و سید بوده یا آهنگ Shine on you crazy diamond ساخته بشه وگرنه به نظر من سید برت سالها بود که مرده بود. بود و نبود اون روی زمین هم کوچکترین اهمیتی لااقل برای من که نداشت. امیدوارم لااقل مردنش یه سود داشته باشه و اعضای پینک فلوید قبل از اینکه نوبت خودشون بشه یه Farewell Tour بذارن.

Kevin Caveman Shirely تهیه کننده آلبوم آخر Iron Maiden توی سایت خودش اعلام کرد که آلبوم آخر میدن بنا به درخواست بیسیست گروه استیو هریس ، مراحل mastering رو سپری نمیکنه. در نتیجه خبری از یه کار polished و تر و تمیز نخواهد بود و کار بیشتر کیفیت یه آلبوم Jamming در استودیو رو داره. آخرین باری که این حرفها رو شنیدم به افتضاحی به اسم St anger ختم شد. خدا این دفعه به خیر کنه. البته بعید میدونم میدن گروهی باشه که در اون حد گند بزنه (فکر میکنم اصلا هیچ کس "نتونه" در اون حد گند بزنه حتی اگه خودش بخواد!!) به هرحال باید صبر کرد و دید.

تا بعد...
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Monday, July 10, 2006
 
آقا من آخر فلسفه عباراتی مثل Ya Zahra یا مثلا Mohammad Rasool allah اون هم پشت ماشین رو نفهمیدم!! دیدین همیشه هم با یه فونتهای کاملا کلاسیک و حالت handwriting می نویسن؟! نمیدونم چطور میشه این حالت پارادوکسیال رو توجیه کرد. یه چیزی تو مایه های عرب زدگی و غرب زدگی در آن واحد. جالب اینجاست که همیشه این تیپ چیزا رو توی مسلمون جماعت میشه دید. ما که سر از کار این جماعت درنمیاریم آخر...

ایتالیا هم که قهرمان شد. تبریک به طرفدارهاش. من که سالهاست از این تیم بدم میاد و این عدم علاقه مطمئنا ادامه خواهد داشت. هرچند این دوره بازیهاشون کمتر از همیشه دفاعی بود ولی خوب...به نظر من تو بازی آخر فرانسه بهتر بازی کرد ولی تو کلیت جام ایتالیا مستحق تر از فرانسه بود. به هرحال مبارک طرفداراش.

اجرای راجر واترز در rock in rio امسال رو گیر بیارید ببینید. ما که زورمون اومد پول بدیم دوباره بریم کنسرت ولی توی bootleg هایی که بچه ها از ترکیه ضبط کرده بودن و آورده بودن معلوم بود که این یارو Dave Kilmister خیلی خیلی بهتر از سلف های خودش که برای واترز گیتار زدن کار کرده. با دیدن rock in rio دیگه مطمئن شدم که واقعا عالی کار کرده. هرچند هیچ کس لهجه گیلمور رو نداره ولی این بابا فوق العاده بود. فکر کنم به جز آلبوم amused to death که وجود جونوری مثل jeff beck باعث میشه احساس خلا گیلمور حس نشه این جا اولین بار بود که من جا خالی دیوید گیلمور رو حس نکردم. recommended

آهنگ پیشنهادی من برای گوش کردن امروز:
Lynyrd Skynyrd - Free Bird

تا بعد...
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Thursday, July 06, 2006
 
Iron Maiden آلبوم جدید خودش با عنوان A Matter of Life and Death رو به زودی عرضه خواهد کرد. اولین سینگل این آلبوم که شامل ترک The Reincarnation of Benjamin Breeg خواهد بود روز 14 آگوست (حدود 1 ماه دیگه) عرضه میشه. این آلبوم با کمک Kevin Shirely معروف به Caveman که تهیه کننده خیلی از البومهای Dream Theater هم بوده ضبط شده

1. Different World - Smith/Harris - 4.17
2. These Colours Don't Run - Smith/Harris/Dickinson - 6.52
3. Brighter Than a Thousand Suns - Smith/Harris/Dickinson - 8.44
4. The Pilgrim - Gers/Harris - 5.07
5. The Longest Day - Smith/Harris/Dickinson - 7.48
6. Out Of the Shadows - Dickinson/Harris 5.36
7. The Reincarnation of Benjamin Breeg - Murray/Harris - 7.21
8. For The Greater Good of God - Harris - 9.24
9. Lord Of Light - Smith/Harris/Dickinson - 7.23
10. The Legacy - Gers/Harris - 9.20
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Monday, July 03, 2006
 
خب یه مدتی بود باز بی وقتی و زندگی سگی و جام جهانی !!‌ فرصت نمیداد که دستی به سر و گوش اینجا بکشیم. فعلا قالب بلاگ که ریخته بود به هم درست شده و فکر میکنم خوندن مطالب هم خیلی ساده تر شده باشه.
یکی از دوستان پرسیدن backup amp چیه؟ منظور امپ ذخیره است که اگه امپ اصلی ترکید!!! امپ بعدی رو آدم استفاده کنه! مثل بک آپ گیتار همین چیز خاصی نیست!

راستی یه Poll جدید هم اضافه شده اگه حال کردین توش شرکت کنید. البته توی این یکی میتونید بیشتر از یک گزینه رو هم انتخاب کنید. بد نیست نتیجه نظرسنجی قبلی رو هم اینجا اعلام کنیم:

marshall 61% با شرکت 31 نفر
Mesa/Boogie 14% با شرکت 7 نفر
Vox 12% با شرکت 6 نفر
Fender 10% با شرکت 5 نفر
Bogner 4% با شرکت 2 نفر
Hiwatt,Randall 0% که رای نیاوردن و ظاهرا کسی نه با صدای گیتار پینک فلوید حال میکنه و نه پنترا !!! بابا به خدا اون مارشالهایی که پشت سر گروهها میبینید فقط cabinet هستن صدای اصلی تولیدش جای دیگه است (:

آقا یا خانم بیلاخ!! نمیدونم چند سالته ولی طرز حرف زدنت نشون میده که هنوز رشد ذهنی کافی پیدا نکردی. شما لطف کن هروقت درست حرف زدن رو یاد گرفتی بیا نظر بده. این همه حرف و مطلب رو ول کردی چسبیدی به ایراد قالب؟ همه مثل تو بیکار نیستن که همه وقتشون رو به یه کار اختصاص بدن عزیزم!

به زودی بیشتر آپدیت خواهم کرد!!
فعلا
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin