About Mono!
Friends
 
Reviews/Useful For Guitarists
Archive

  Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

 

 

Saturday, January 20, 2007
 

خب به مناسبت نمایشگاه NAMM گفتیم بد نیست یک آپدیت داشته باشیم و تجهیزات جدیدی که امسال از طرف کمپانی های بزرگ به بازار موسیقی عرضه شدن رو بررسی کنن. اگرچه خیلی از این چیزا گیر ماها نمیاد ولی خوب دیدنشون هم خالی از لطف نیست
امسال هم مثل سالهای پیش برای من چند کمپانی بیشتر از همیشه زیر ذره بین بودن که برای همین در این پست بیشتر به اونها میپردازم:

خب قبل از همه همونطور که بعضی از دوستان میدونن "دیو ماستین" نوازنده و خواننده گروه Megadeth کمپانی ESP رو ترک کرده بود و قرار بود که در NAMM کمپانی جدیدش رو اعلام کنه. دوستانی که با من در تماسن حدس من رو در مورد گیتار جدید دیو پرسیده بودن که من بیشتر فکرم روی Dean بود و ظاهرا هم ایشون بعد از ترک Jackson و بعد هم ترک کردن ESP
رو به همین کمپانی آوردن ! این هم عکس گیتار جدیدش. من که این رو به ESPهاش ترجیح میدم ((:



اما کمپانی بعدی که در موردش صحبت میکنیم کمپانی امپلی فایرهای Mesa/Boogie است که یک تغییر کوچک تو خط تولیدش داده و با حذف F-Series یک خط تولید جدید با عنوان Express Series رو ایجاد کرده که یکی از قابلیتهای خوبش اینه که میتونه از مد 50 وات به 5 وات!! تغییر حالت بده و برای کار توی volumeهای پایین کاملا مناسبه. دوستانی که قدرت و حجم صدای امپهای لامپی رو از نزدیک تجربه کردن میدونن که همون 5 وات هم زیادیه ((: به خصوص برای کار خونگی.




کمپانی آیبانز هم امسال یه خونه تکونی اساسی کرده و در کنار مدل جدید گیتار استیو وای که بیستمین سال ساختش رو جشن میگیرن مدلهای جدیدی از جمله اولین Eight String گیتار دنیا به صورت Mass Production رو عرضه کرده. قیمت هم ناقابل دور و بر 2000 دلار... همین طور مدل RG550 اولیه این کمپانی که دقیقا 20 سال پیش متولد شده امسال مجددا ساخته شده و در کنار RGهای مدرن جدید عرضه شده.


اما جواب سوالها و کامنتهای دوستان تا جایی که زورمون برسه و بلد باشیم !!

*** salam dooste aziz man chand sali hast ke weblogeto mikhoonam va ta'ajob mikonam az khodam ke chera tahala barat comments nazashtam kheily webloge khooby dary va man vaghean lezat mibaram azash be nazaram to joze kasaii hasty ke music ra mifahmi va doost dary salighehamoon ziad ba ham joor nist valy kheily bat hal mikonam movafagh bashy dooste man
>>> ممنون علی جان من هم خوشحالم که شما چند ساله اینجا رو میخونی امیدوارم هرجا هستی موفق باشی.

*** مونو جان شما خودت تدرسی گیتار میکنی؟؟
>>> بله وحید جان من تدریس هم میکنم.

***salam ba postat kheili hal mikonam che ghadimia che jadida .oon ghazieye ho shodan malmsteen too brazil ro midooni chi boode ?
>>>‌من اولین باره این موضوع رو میشنوم متاسفانه بی خبرم.

*** سلام آقا دو تا سوال از خدمتتون داشتم....یکی اینکه با 600 تومن چه گیتاری برا خرید پیشنهاد میدی؟ و اینکه تو صدای یه گیتار چند درصد چوب و چند درصد پیکاپ و چند درصد امپ و افکت و ....نقش دارند؟؟
مرسی
>>> سلام. توی رنج ۶۰۰ تومن اگه بتونی Ibanez RG550 گیر بیاری گیتارهای خوبین به خصوص مدلهای قدیمیترش... در مورد این بحث درصد نمیشه خیلی دقیق گفت ولی بیشتر از همه دست نوازنده! حالا اگه این رو کنار بگذاریم بیشتر امپ ، بعد چوب و پیکاپ. افکت بیشتر جنبه ادویه رو داره و اصل دیستورشن در نوازندگی حرفه ایها از امپه

***سلام.ممنون از جوابتون.یک سوال دارم که از اوج شناخت کم من در موسیقی ناشی میشه.اگه میشه بگین آهنگ Solitude از Black Sabbath در چه سبکی قابل طبقه بندیه.
<<< سلام خواهش میکنم. همونطور که بارها گفتم اصلا چیزی رو طبقه بندی نمیکنم واسه همین no idea. شرمنده

***راستی نظرتون راجع به آلبوم آخر David Gilmour به اسم On An Island و آلبوم Queensryche به نام Operation Mindcrime II (که فکر کنم راجع به قسمت اولش قبلا نوشته بودید چیه؟
>>> اگه در یک کلمه بخوام بگم. On an Island نسبتا معمولی و Boring. آلبوم Operation Mindcrime II هم در یک کلام افتضاح!!

***salam rafigh...chera peydat nist? gears of war ro gush dadi? nazaret chie dar moredesh
>>>سلام. همین دور و برم. Gears of War هم افتضاح بود خوشم نیومد ((:

***یه سری بزنی اینجا بد نیستا !!
>>> زدم!! ((:

توی پست بعدی باز به NAMM امسال خواهیم پرداخت
تا بعد...

Labels:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin