About Mono!
Friends
 
Reviews/Useful For Guitarists
Archive

  Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

 

 

Wednesday, June 14, 2006
 
خب با سلام به امت متال باز همیشه درصحنه. متاسفانه خیلی کم فرصت میکنم به اینجا برسم. ولی یه سری خبر جدید و قدیمی!! رو میذارم شاید بعضی هاش خالی از لطف نباشه:

Derek Sherinian آلبوم جدید خودش رو با عنوان Blood Of The Snake به زودی عرضه میکنه. توی این البوم این نوازنده ها به عنوان مهمان حضور دارن: Zakk Wylde, Slash, Billy Idol, Yngwie Malmsteen, John Petrucci, Simon Phillips, Tony Franklin, Brad Gillis
و Brian Tichy. مطمئنا آلبوم خوبی خواهد بود.

این هم که نسبتا قدیمی شده ولی همه شنیدین که slayer هم به زودی آلبوم جدید خودش رو بعد از حدود 5 سال عرضه میکنه که توی این آلبوم هم lineup اصلی و قدیمی گروه حاضر هستن. ظاهرا عنوان آلبوم Illusion of christ خواهد بود.

نیک میسون که در تورهای انگلیس دیوید گیلمور برای آلبوم جدیدش On an Island درامز زده بود یک اجرا هم برای راجر واترز خواهد داشت . واترز درحال حاضر مشغول انجام تور دور دنیاشه و مطمئنا یه سری از دوستان برای اجرای ترکیه اش خواهند دیدش. ما که دیگه این سری نشد بریم به همه خوش بگذره. به هرصورت میسون گفته که سعی داره گیلمور و واترز رو متقاعد کنه که یه تور خداحافظی پینک فلوید ترتیب بدن. به نظر من که احتمالش خیلی کمه چون گیلمور حوصله این کارا رو نداره

درامر Opeth هم که ازشون جدا شد. یکی از گیتاریستهای Nevermore هم که درگیر بیمارستان و عمل و این چیزاست. هر چی گروه درست حسابیه داره تلفات میده ظاهرا!!

متالیکا هم که یه آهنگ جدید تو برلین خوند که این رو هم همه شنیدین. همین که به نسبت از st-anger قابل تحمل تر بوده جای عجب داره ((:

فعلا...
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Tuesday, June 06, 2006
 
مارتی فریدمن آلبوم جدیدش رو با عنوان Loudspeaker به زودی عرضه میکنه. در این آلبوم استیو وای و جان پتروچی به عنوان نوازنده های مهمان حضور دارن. باید دید چطور آلبومیه.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin